Доставка та повернення

  Russian Українська

Доставка та повернення

БЕЗКОШТОВНА* ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ

Інтенет-магазин тапочки.com.ua забезпечує своїм покупцям  БЕЗКОШТОВНУ* доставку замовленого товару по Україні до відділень компаній "Нова Пошта" або Укрпошта.

 *      Це значить, що купуючи товари в нашому магазині на суму  1000 грн. і більше, Ви сплачуєте ТІЛЬКИ вартість товару зазначену на сайті, якщо сума замовлення меньше 1000 грн - вартість доставки сплачується Вами самостійно по факту отримання посилки.

  

 Умови безкоштовної доставки не розповсюджуються на товари зі спеціальною ціной з розділу  АКЦІЇ.   

 

Доставка замовлень здійснюється тільки по території України. Відправка замовлень проводиться в строк до 3 днів від дати підтвердження оплати замовлення. Подальші терміни доставки залежать від обраного Вами способу (дивіться нижче).

    Доставку можна здійснити за допомогою наступних операторів:

Посилка "Нова пошта" по Україні

Посилка  доставляється у відділення компанії у вашому місті. Для отримання посилки необхідно пред'явити паспорт і номер вантажної декларації, який буде розміщений на сторінці «Мої замовлення».  Крім того, Вам буде відправлено sms-повідомлення з номером декларації і датою відправки замовлення.

·                                 терміни доставки 1-3 дні від дати відправки замовлення;

·                                 оплата за доставку проводиться при отриманні посилки; 

Адреси і телефони офісів "Нова пошта"  дивіться тут;

Ви також можете замовити доставку посилки кур'єром Нової Пошти до ваших дверей за додаткову плату.

Забирайте замовлення вчасно! 


 

«УкрПошта» поштова посилка по Україні

Доставка в поштове відділення за Вашою адресою (працює по всій Україні).

·                                 терміни доставки посилки 3-7 днів від дати відправки (інколи до 14 днів);

·                                 оплата за доставку проводиться  при отриманні посилки;

Заздалегідь "Укрпошта" повідомить Вас про надходження посилки, якщо повідомлення не прийшло в заявлений термін, будь ласка, зверніться у Ваше поштове відділення. Для отримання посилки Вам необхідно мати при собі паспорт.

 

 

Дні відправки:  Понеділок - Середа - П'ятниця.

 

(відправка проводиться при здійсненні оплати до 14-00)

Будь ласка перевіряйте замовлений товар при отриманні посилки.

 

Умови повернення

   Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», впродовж 14 днів від дати покупки (у нашому випадку від дня отримання посилки) Ви можете повернути замовлені товари і отримати назад їх вартість. Так само, можливий обмін на інший розмір або іншу модель. У випадку, якщо Ви не можете підібрати товари на заміну, гроші можна залишити на рахунку магазина і скористатися цією сумою для оплати наступного замовлення.

   Відповідно до закону «Про захист прав споживачів» обміну і поверненню не підлягає натільна білизна. Такий товар можна повернути лише в разі виявлення фабричного браку або невідповідності моделі опису.

   Повернення приймаються лише за наявності фабричної упаковки і відсутності слідів експлуатації. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес і іншого. Пересилаючи посилку поштою, використовуйте додаткову упаковку. В разі повернення товару, пропонованого у складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту.

   В разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку товарів в офіс магазина. 

   Якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазина, клієнтові повертають повну вартість замовлення, так само, магазин оплачує зворотну пересилку товару. Під помилкою магазина мається на увазі:

  • вислана не та модель;
  • висланий не той розмір, що вказаний в замовленні;
  • колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорних, туфлі виявилися червоними). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору (яскраво червоний – кораловий), у зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;
  • прислана явно бракована модель  - Зверніть увагу, що будь-які претензії по наявності браку замовленого товару приймаються тільки при отриманні посилки з обов'язковим їх підтвердженням працівником транспортної компанії..

   Адміністрація магазина не несе відповідальність за відповідність розмірів товару прийнятим стандартам. Ми не є виробниками продукції, а лише реалізуємо її. З метою уникнення можливих помилок при виборі розміру скористайтеся інформацією із сторінки  «Як визначити розмір дитячого взуття». Крім того, рекомендуємо Вам звернути увагу на відгуки|, які інші клієнти залишають на сторінках з товарами. Будь-ласка - дзвоніть або пишіть нам в разі необхідності отримати будь-яку консультацію по підбору розмірів та здійсненню покупок  в нашому магазині. Ми зацікавлені в тому, щоб Вашим діткам все підійшло! 

    Просимо Вас врахувати декілька нюансів при оформленні посилки на пошті:

  • повернення грошей, або обмін на іншу пару проводиться лише після того, як посилка повернена в магазин;
  • повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти посилають оцінені післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата поверненого товару проводиться лише після огляду посилки;
  • при заповненні бланка на відправку посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі «Оголошена вартість посилки» оскільки, в разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник.

 

Працює на OpenCart
Тапочки.com.ua © 2019
Яндекс.Метрика